CRM:n käyttöönotto suuressa yrityksessä -aamiaisseminaari
Saavu aamiaiselle kuulemaan alan asiantuntijoilta nykyaikaisesta asiakkuudenhallinnasta!
Asiakastiedon kerääminen, asiakkuuksien luokittelu ja myynnin älykäs johtaminen ovat onnistuneen asiakastyöskentelyn edellytyksiä. Nykyaikainen CRM-järjestelmä on avainroolissa tässä. Seminaarin puheenvuorot kokoavat yhteen CRM-hankkeen onnistumiseen vaikuttavia teemoja.
Ravintola Palace, Helsinki, 25.11.2014, klo 8.00-11.00. Tapahtuma on maksuton!
Aikataulu
8:00-8:45 | Aamiaistarjoilu ja vapaata keskustelua | |
8:45-9:00 | Alkusanat, Pauli Jantunen, toimitusjohtaja, OOSIS oy | |
9:00-9:30 | CRM asiakasstrategian työkaluna, Erkki Talvela, Senior Advisor, BearingPoint | |
9:30-10:00 | Onnistuneen CRM-projektin suunnittelu ja läpivienti, Tuomas Suni, projektipäällikkö, Digita Oy | |
10:00-10:15 | Kahvitauko | |
10:15-10:45 | Introduction of SugarCRM and Live Demo, Thordur Gunnthorsson, Sales Director, SugarCRM | |
10:45-11:00 | Onnistuu.fi ja loppusanat, Pauli Jantunen, OOSIS oy |
Ilmoittautuminen 
Tämän aamiaistapahtuman osallistujamäärä on rajattu. Sitovat ilmoittautumiset Jenna Suoniolle: jenna.suonio@oosis.fi tai 044 088 1086.
OOSIS oy
OOSIS oy on suomalainen IT- ja konsultointiyhtiö sekä SugarCRM-partneri Suomessa. Erikoisosaamisalueitamme ovat yritysten tietojärjestelmien integrointi, prosessien automatisointi, erilaiset myynti- ja asiakastietojärjestelmät sekä web-pohjaiset asiakaskohtaisesti räätälöidyt julkaisujärjestelmät ja dokumenttienhallintajärjestelmät.